HTML

i5

Szándékaim szerint szeretném megírni itt minden apró-fontos dolgomat. Ami eszembe jut napközben, aminek utánanézek, vagy ami érdekel. Meg amit csinálok. Ki tudja, talán még ötletet is ad majd a továbbiakhoz.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Megnyitó

2009.01.04. 00:06 Planyo

Tulajdonképp a blog leírásban máris megírtam minden fontosat, amit akartam mondani. Egyébiránt túlléptem a mai célomat, éjfél elmúlt, én meg max 10-11 közt feküdni szerettem volna. 

A blog viszont megnyílt. Némi szecsuáni mártás recept kutatás, iwanvilaga flickr képek és blog böngészése után. Nagyon jó a srác, rám nézve ráadásul inspiráló amit csinál. Örülök, hogy jártam nála.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megkezdem.blog.hu/api/trackback/id/tr39856201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása